FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zwijana treść

Kiedy otrzymam swoją grę?

Wysyłka jest realizowana od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia.

Przewidywany czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych.

Jaki jest koszt dostawy?

  • Kurier:                   zł 9,00
  • Paczkomat:          zł 9,00
  • Kurier InPost Pobranie (opłata przy odbiorze) :      zł 13,00

Dla zamówień od 300 zł – Darmowa dostawa

Czy otrzymam powiadomienie o moim zamówieniu?

Tak, otrzymasz wiadomość e-mail na adres podany podczas płatności, gdy zamówienie zostanie zrealizowane.

Chciałbym kupić grę jako prezent. Czy mogę złożyć zamówienie i poprosić, aby zostało dostarczone później?

Oczywiście, taka opcja jest dostępna. Nasz menedżer dokona rezerwacji wybranej przez was gry i zorganizuje jej wysyłkę w najdogodniejszym terminie.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony przedmiot?

Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@memogames.pl

z identyfikatorem zamówienia, podsumowaniem problemu i co najmniej 1 zdjęciem uszkodzenia w celu potwierdzenia stanu produktu. Następnie dokonamy oceny i dokonamy zwrotu pieniędzy lub zamiany produktu – w zależności od tego, co preferujesz.

Czy oferujecie zwrot pieniędzy?

TAK – będziesz zadowolony z produktów Memo Games lub otrzymasz zwrot pieniędzy!

Jesteśmy pewni za nasze produkty. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz w pełni zadowolony z zakupu, oferujemy pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o koszty wysyłki.

Wyślij nam wiadomość e-mail na adres 
info@memogames.pl

aby poinformować nas, dlaczego żądasz zwrotu pieniędzy, a my udzielimy Ci dodatkowych informacji.

Przejmujemy całe ryzyko związane z zamówieniem, oferując niezrównaną gwarancję satysfakcji.

Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby o Ciebie zadbać.

100% GWARANCJA SATYSFAKCJI!